Co to są webinary

Stosunkowo trudno wyszukać na rynku firmę, która w sposób pełny zajmuje się szkoleniem pracowników. Są tematy, które trudno będzie wytłumaczyć na spotkaniach szkoleniowych. Stąd pojawia się propozycja, aby uzupełniać je przez webinary.


Jest to doskonała metoda na otrzymanie dodatkowych kompetencji przez pracowników bez konieczności opuszczania biura. Zapisanie się na szkolenia online jest bardzo proste, a dodatkowo powodują one mniejsze koszty niż szkolenia stacjonarne. Profity są bardzo zbliżone - po zakończeniu spotkania i ewentualnym wykonaniu testu końcowego, zatrudnieni otrzymują cenne certyfikaty, mogące na przyszłość poprawić ich szansę na podwyżkę czy też bardziej zadowalające miejsce pracy.

Dostępność tego typu opcji często jest związana także z tym, jak wygląda zarządzanie praca zdalna w danym zakładzie pracy. Szefowie mają możliwość zlecenia swoim podwładnym wzięcia udziału w webinarach z domu. Aktualnie w czasie epidemii będą z tego znacznie chętniej korzystać. Udział w szkoleniach online z domu wymaga od uczestników pobrania na komputer bezpłatnego oprogramowania (chociaż nie w każdym przypadku, ponieważ niektóre komunikatory są dostępne w wersji przez przeglądarkę). Osoba prowadząca takie szkolenie, nie tylko będzie dla wszystkich uczestników widoczna w okienku kamery. Udostępni tam również podgląd swojego pulpitu oraz prezentację wcześniej na tę okazję przygotowaną.


Zobacz związane z tym artykuły: http://tiny.cc/leady-sprzedazowe


Najbardziej prestiżowe firmy szkoleniowe gwarantują dostęp do gratisowych materiałów dla swoich kursantów także po zakończeniu całego cyklu. Webinary mają tę przewagę, że bez problemu stworzymy sobie notatki na laptopie poprzez stosowanie zrzutów z ekranu i zaznaczaniu najbardziej niejasnych dla nas zagadnień. Warto też zapytać o możliwość późniejszego skontaktowania się z prowadzącym w razie pojawienia się dodatkowych niejasności.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

B2B co to jest

Jak wybrać dobre szkolenie?

Jak pracować efektywnie w domu?